pliakisτου Εμμανουήλ Πλιάκη*

- Στις διακοπές σας μπορείτε να προτιμήσετε ενα παγωτό βανίλια, ενα τόστ με τυρί και γαλοπούλα χωρίς βούτυρο, μια χωριάτικη σαλάτα ή ένα ποτήρι φρέσκου χυμού φρούτων.

- Οι καλοκαιρινες διακοπες δινουν την δυνατοτητα για αρκετα θαλασσινα σπορ δοκιμαστε να κολυμπησετε συνεχομενα για δεκα λεπτα, να περπατησετε 500 μετρα στην αμμο, να κανετε για μιση ωρα θαλασσιο ποδηλατο ή κανο θαλασσης ή καταδυσεις απο βατηρα 10 μετρων !, Να παιξετε βολεϊ ή ρακετες στην παραλια για μια ωρα

- Καλο θα ηταν να τρωτε ενα κυριο γευμα κατα την διαρκεια της ημερας (μεσημερι ή βραδυ)

 

- Φροντιστε να πινετε τουλαχιστον 2 λιτρα νερο την ημερα

- Εκτος απο τα θαλασσινα καλες επιλογες για φαγητο σε εστιατοριο ειναι το ψητο κοτοπουλο, το ριζοτο, οι ψητες μελιτζανες, μακαρονια με μανιταρια και κοκκινη σαλτσα, ή μπριαμ σε συνδυασμο με μια χωριατικη σαλατα

 

- Προσοχη θα πρεπει να δοθει στην καταναλωση αλκοολ καλες επιλογες θεωρουνται ενα ποτηρι μπυρα, ενα ποτηρι κοκκινο κρασι, ενα fruit punch, ενα ελαφρυ τζιν ή ένα οινοπνευματωδες ποτο (ουισκυ, βοτκα) χωρις την προσθηκη αναψυκτικου. θα πρεπει να γνωριζετε οτι το αλκοολ μεταβολιζεται στον οργανισμο ως λιπος και η υπερβολικη του καταναλωση μπορει να οδηγησει σε αφυδατωση και ελλειψη βιταμινων καλες.

Καλές διακοπές

ο Εμμανουήλ Πλιάκης - RD, MSc*
Κλινικός Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Απόφοιτος Χαροκόπειου Πανεπιστημίου
Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στην Διατροφή Παθήσεων