Επικοινωνία

Μπορείτε να στείλετε το κείμενο σας στο info@vetonews.gr & veto910@otenet.gr. Τηλ. 6947323650

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Δευτέρα, 06 Ιουλίου 2020 23:21

Οι "ευνοημένοι" της λίστας Πέτσα στην ΠΕ Κοζάνης

Όπως έχουμε δηλώσει εξαρχής το VETONEWS.GR gr  που δημιουργήθηκε το 2009  είναι μεταξύ των ελάχιστων αναγνωρίσιμων  και παρεμβατικών ΜΜΕ στην δυτική Μακεδονία

που δεν έλαβαν ούτε ένα ευρώ από την κρατική διαφήμιση την ώρα που συμβαίνουν εκτρωματικά φαινόμενα στην κατανομή των 20 εκατ. ευρώ. Επίσης ήταν το ΜΜΕ που αποκλείστηκε και από την ετήσια καμπάνια της περιφέρειας δυτικής Μακεδονίας από τον Νεοδημοκράτη περιφερειάρχη Γιώργο Κασαπίδη.

Από μια πρώτη ανάγνωση φαίνεται ότι στην ΠΕ Κοζάνης η «καλή» κατανομή των χρήματων έγινε με κομματικά κριτήρια, με την παρέμβαση του τοπικού βουλευτικού συστήματος και φυσικά τον καλό λόγο της τοπικής ΝΔ.  Το κριτήρια δεν ήταν ούτε η εμβέλεια του μέσου, ούτε οι θέσεις εργασίας που έχει, ούτε η επιρροή του, αλλά σε  πλείστες περιπτώσεις η σχέση του ιδιοκτήτη με την ΝΔ η τους βουλευτές της. Για παράδειγμα η τηλεόραση west channel που δεν διαθέτει ούτε εικονολήπτη πάρα μόνο έναν εκφωνητή ειδήσεων σε ρόλο δημοσιογράφου, ιδιοκτησίας του επί σειρά ετών πρώην βουλευτή της ΝΔ Ν. Παπαφιλιππου έλαβε 10.000 € ενώ το West Radio της ιδίας ιδιοκτησίας 2.000 € Σύνολο 12.000 €. Ακολουθεί κατά πόδας ο Αντώνης Πουγαρίδης εκ Πτολεμαΐδας με την  εφημερίδα Πτολεμαίος να λαμβάνει 5.000 €, η την εβδομαδιαία Εορδαϊκό Παλμός 2.000 ευρώ, ενώ το site e-ptolemeos λαμβάνει 2.500 ευρώ. Συνολικά 9.500 €. Πρόκειται για εκδοτική οικογένεια με γνωστές καταβολές και στενές κομματικές σχέσεις με την ΝΔ καθώς και πρώην η νυν υπουργούς της κυβέρνησης.

Η ιδιοκτησία του «Θάρρους» λαμβάνει για την εφημερίδα 4.000 ευρώ ενώ για την ιστοσελίδα tharos.gr 2.500 ευρώ. Η τελευταία από πλευρά ς επισκεψιμότητας είναι παντελώς ανύπαρκτη στο σύστημα «alexa». Συνολικά έλαβε 6.500 €.

Ο ιδιοκτήτης της εφημερίδας ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ μαζί με την ηλεκτρονική του σελίδα Ptolemaidanews λαμβάνει 2.000 ευρώ + 1000 € αντίστοιχα.

Στην ίδια κατηγορία και ο ιδιοκτήτης του sierafm στην Σιάτιστα που έλαβε για το ραδιόφωνο και την σελίδα του ραδιοφώνου 3.000 €. Οι Αφοί Χατζηνικολάου με το ραδιόφωνο Ελεύθερο έλαβαν 4.000 €. Η τηλεόραση Top channel έλαβε 3.000 € δηλαδή λιγότερα από το ραδιόφωνο των Χατζηνικολάου.

Ξεχωριστή περίπτωση αποτελεί η τηλεόραση flash tv του πρώην περιφερειάρχη θ. Καρυπίδη που έλαβε 8.000 €.

Προκαλεί εντύπωση ότι η παλιότερη εφημερίδα της ΠΕ Κοζάνης «ο Χρόνος» έλαβε 1950 €  χωρίς να χρηματοδοτείται η ηλεκτρονική εφημερίδα του. Στην ίδια κατηγορία και ο Πρωινός λόγος Κοζάνης με 2000 €. Το Kozan.gr. και το Kozanilife λαμβάνουν από 1.000 ευρώ έκαστο, ενώ το Κozanimedia του Π. Πλιατσιου λαμβάνει 1500 €.

Εκτός από το vetonews αποκλείστηκε από την λίστα Πέτσα το ενημερωτικό  kozani.tv, το περιοδικό together, η efkozani, το eordaia.org, eordaialive.gr και το agrovoice.gr.

Σπύρος Κουταβας

Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 08 Ιουλίου 2020 07:47